förtroende

det är spännande när man upptäcker vad människor i sin omgivning går för
tänk så enkelt det hade varit om människor var ärliga mot varandra
inte lindade in vad de menade i andra ord så man slapp leka gissningslekar

personligen så orkar jag inte leka gissningslekar
jag kanske är korkad, men jag har valt att tro att det människor säger till mig verkligen är det de menar
det har medfört att en del som jag har räknat som vänner och som har fått mitt förtroende, inte längre räknas som vänner idag

hur svårt ska det behöva vara att säga vad det är man menar

näe
andas in
andas ut
ta nya tag

imorgon ska jag cykla iväg till jobbet igen
härligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa! Håller med dig!

Keep on cykla, de e skönt!

2006-11-20 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback