Megadeath

Megadeath

Livet är bra intressant och spännande, det är sällan saker går som man önskar...
Det här året har bjudit på många händelser som har satt min verklighetsuppfattning på sin spets... och jag har kommit hyfsat helskinnad ur hela rasket.
Efter 6 år som sjukskriven efter att ha sprungit i väggen, är jag äntligen på väg tillbaka till ett liv med innehåll igen. Har precis börjat arbetsträna och börjar hitta en väg som fungerar.
Det kommer att ta tid, men jag är van vid att vänta nu... och dessutom så är den här väntan så mycket roligare än att bara sitta hemma som en grönsak oförmögen att ta sig för någonting öht.

Kommentarer
Postat av: Goflorp

Gött! Kul att se din blogg. Skall bli massa sköj följa hur den utvecklas framöver.

Tut

Postat av: Josefin

Kul kul! Nu ser vi fram emot fler inlägg :)

2006-11-18 @ 23:03:03
URL: http://www.fwd.nu/Josefin
Postat av: Maparipi

nu seeer jag ju!=) kuul!

2006-11-18 @ 23:52:59
URL: http://hem.bredband.net/newht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback