ett avslut en nystart

det var riktigt skönt att lämna in nyckelkort och dela ut pennor och sånt på jobbet i fredags, skönt att veta att jag inte behöver gå dit och slå på dövörat för skithuvudena längre
kändes som en sten föll från axlarna när jag gick ut genom dörren sista gången, det hade kunnat vara världens bästa arbetsplats, men intrigerna och skvallret förstör så mycket
sen att arbetsledare och chefer är inkompetenta gör inte saken bättre, har mellan varven känts som att jobba i birkenau eller treblinka... "du jobbar bra... MEN du pratar för mycket"
jag menar... gör man ett bra jobb så borde man väl få friare tyglar, inte stramare
tråkigt att lämna jessica och jeanette dock, kommer att sakna er på dagarna
men vi ses på gyllene måsens parkering på helgerna

imorgon blir det till att sätta sig på cykeln och trampa iväg till haléns istället
de två introduktionsdagarna jag  var där bådade gott
ett litet gäng som har en milt sagt sjuk syn på humor
passar mig utmärkt
7 veckor ska jag vara där
sen får vi se vad som händer efter det

musik - iron maiden - 22 acacia avenue

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det kommer verkligen bli tomt utan dej på dagarna. Men som sagt, kontakten kommer alltid finnas. You know my number =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback