första dagen

på nya jobbet kändes riktigt bra, sansat tempo och högt till tak, det är så jag trivs att jobba

fick tips om cykelväg till jobbet förra veckan som visade sig vara kalasbra, slipper alla tokjobbiga backar och det tar bara en halvtimma att cykla

har äntligen ramlat ner under 110kg igen, regelbundna promenader och nu cykling i kombination med vettigt käk gör susen. ska bli så grymt kul att kunna köpa lite vettiga kläder om ett tag, bekväma kläder som jag känner att jag ser bra ut i och där jag slipper se ut som en köttbulle med tyg över
få se om det inte blir en liten promenad också ikväll, måste fixa käk först

längtar till helgen vecka 30 då det bär av till stockholm
längesen jag träffade mina vänner där uppe, saknar er

musik - mustasch - into the arena

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi saknar dig också ju. Du bor för långt bort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback