winnerbäck

har jag varit och sett ikväll
det var en rejäl cirkus han släpar runt på i sommar
Cisse & Nour med Maud Lindström tyckte jag var sådär, en humor som var plump och fånig.
Emil Jensen var en trevlig bekantskap, rapp i truten och musikalisk.
Maia Hirasawa, oj oj oj.... så söt.. och vilken skön musik att lyssna på.
Miss Li, kändes överskattad, var för lite variation i/mellan låtarna för att det skulle bli intressant
och sist men inte minst Lasse...
det var inte alls lika stort tryck som i höstas i lisebergshallen, men bandet är grymt bra och samspelt. Konserten lyfte rejält ett par gånger och var i sin helhet definitivt ingen besvikelse. Förmodligen så påverkar texterna mig en del nu efter stormarna som far runt i mig... Ja, jag har börjat lyssna på texter...

Emil sa en sak som bara var så bra:

Det finns inget som heter olycklig kärlek.
Det är alla idioter som inte vill ha en som gör en olycklig

Det ska jag ha med mig ett tag nu, för saken är ju trots allt den att kärlek bara måste vara uttrycket för den allra största lyckan.

musik - rage against the machine - bullet in the head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback