sent om sider

jahaja
på allmän begäran :o)

nu är det fullt ös här ska ni veta
trivs bättre och bättre på jobbet, känns bra att vara tagen på allvar nu och att ideér jag lägger fram faktiskt genomförs
ikväll är det annars för omväxlings skull lugnt i stugan, jag och sketongen sitter framför varsin dator och bara datar
annars är det fullt ös varje kväll känns det som
varje måndag repat jag med bandet
ja, för er som känner mig sen innan... jag har tagit upp sången igen :o)
nästa vecka tänkte jag dra igång med styrketräning igen för att få lite bukt med krångelryggen
näe... det var väl kortfattat vad som händer just nu
ska försöka skriva av mig lite tätare framöver

Kommentarer
Postat av: Mari

You go Johan - o för er som inte vet - han sjunger som en guuud! *läs Rob Halford, fast helt i egen stil*
Underbart Johan!!!

Kraaaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback