tiden går för fort...

idag är det den 5:e oktober
kom på mig själv på jobbet att jag var grinig och stingslig... tog en stund innan jag kom på vad det var som var fel.
det är 10 månader sedan min älskade Anna dog här hemma i vår säng
tiden har gått så sjukt fort, på gott och ont
varje dag är en kamp för att hålla ihop och bara fungera
ofta känns det som att ögonen är på väg att explodera av all gråt som finns inombords men inte vill komma fram
snart har det gått ett helt år
ett år av nya insikter... om mig själv... och vilka som är mina vänner
det är nog egentligen bara naturligt, men det gör ont när vänner försvinner...
hur sjutton ska man vara mot en polare som har förlorat någon så nära
det går ju inte att ta någon annans smärta... hur mycket man än vill
så skönt att ha de där speciella vännerna i sin närhet... de man bara kan "vara" tillsammans med... och kunna prata om Anna med om det behövs utan att det blir konstigt

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas vi en utav de speciella =)

Postat av: Anonym

Det vet du att ni är =)

2010-10-05 @ 20:03:53
Postat av: Johan

Det vet du att ni är =)

2010-10-05 @ 20:03:58
Postat av: Jessica

Har en liten utmaning till dej på min blogg :)

2010-11-03 @ 10:10:11
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback