sömnlös i borås

ja... det blev sömnlöst hittills
antingen är det en självuppfyllande profetia, eller så sover jag inte när det är fullmåne
spelar mindre roll, faktum är att jag är vaken...
vaken och fylld med jobbiga minnen som kommer som en räkning i slutet av månaden när jag är mindre balanserad...
kanske skulle passa på att kontemplera det som har varit jobbigt för att få det ur systemet...
det kanske kan vara en helandets natt, där inre sår får en chans att läka en smula och göra mindre ont...
japp, det låter som en plan värd att prövas
jobba vidare på att få nån bit till på plats i mitt pussel

pusselbitar

musik: Paradise Lost - Say Just Words

Kommentarer
Postat av: Karin

KOm ihåg att dina minnen är en del av vad som är du, men det definierar inte vem du är. Det bestämmer du själv. Du kan välja att lägga dom åt sidan och säga: Jag väljer att inte låta detta påverka mig mer. Det är jättesvårt, det vet jag, men absolut värt att prova. Kramar Karin

2006-12-06 @ 10:12:14
Postat av: Megadeath

Precis så är det Karin, du har helt rätt.
Det är dumt att gå och älta i evighet... blir en inte gladare av på något vis. Kram!

2006-12-06 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback