bra men trött

jag önskar att jag kunde skriva enkom glada och positiva bloggar
men tyvärr...
svårt att sova vettigt
jojo-ar mellan bäst-i-världen och totalt tvivel
omgiven av negativa surkart på dagarna påverkar mer än jag vill
mitt enda försvar är att vara på gott humör
kommer hem helt utschasad
känns inte riktigt bra att vara helt matt
finns ju saker som behövs göras hemma också
jaja... med tiden balanseras det här säkerligen upp
men jag vill att det ska funka NUUUU!!!
ikväll drar pysselgruppen igång igen
det är något jag har sett fram mot sen sista träffen före jul
nu ska jag dricka upp mitt te och sen knata iväg till jobbet

musik: iron maiden - 2 minutes to midnight

Kommentarer
Postat av: Anonym

Honey bun...om du var här skulle jag klappa din kind!
*Kraaaaaam*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback