Lars Winnerbäck

har jag varit och sett ikväll
visste inte vad jag hade att förvänta utöver det jag har hört från liveinspelningar där publiken tar över sången mellan varven
iallafall...
jag och K kommer till lisebergshallen och gör oss hemmastadda
förbandet abalone dots som jag inte hade hört något av innan spelar lugn akustisk country och blir varmt välkomnade av publiken
efter en osedvanligt kort paus så äntrar lasse scenen och publiken exploderar i ett vrål
det här var en rysare av stora mått
har hunnit se ganska många band
men ett sånt här publikstöd har jag inte upplevt nån gång tidigare
en stor publik som klappar i takt och överröstar bandet med allsång... mer eller mindre hela konserten igenom
till mitt musikerhjärtas stora glädje spelar de dessutom väldigt bra
den här konserten hamnar bland top fem utan tvekan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback