som ett papper

som rivs sönder känner jag mig inombords för närvarande, här går jag och blir rejält förälskad och det verkar besvarat
sen briserar bomben...
nu sitter jag här, hungrig på närhet, saknar att ha någon jämte mig i soffan

jaja, det varade inte så länge, det går över
life's a bitch...

det var någon som sa att det bara är att bryta ihop och komma igen
ska nog göra det, typ nu

för övrigt känns livet ganska gott ändå, jobbar och sliter varje dag och det är så skönt att få veta dagens jobb på morgonen så man har ett klart mål att jobba mot
cykelturerna till och från jobbet är grymt sköna, hinner rensa skallen på destruktiva tankar och så sakteliga börjar ett mantra ta form, ett mantra som stärker mig och balanserar mitt tänk
det var bara härom veckan som jag kände att jag var på väg att glida ner i mörkret igen, n vart jag arg på mig själv och slutade glida...
känner att jag trots oredan inombords sakta men säkert växer och blir starkare

2 veckor och en dag kvar tills jag är i stockholm nu och den här gången blir det verkligen av


musik - megadeth - gears of war

Kommentarer
Postat av: Jeanette

men va har hänt med anna nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback