sunk 2k6

nu är julen över för den här gången
och som vanligt dyker en drös gamla tråkiga händelser upp som ett fönsterkuvert i brevlådan

total tomhet och ensamhet

ja, ni som känner mig vet att jag inte firar jul, men det är inte den sortens ensamhet som hugger mig i ryggen... att vara ensam på högtider har jag valt för att jag tycker att de är just jobbiga

ensamheten som är jobbig är avsaknaden av en livskamrat, någon att dela vardagen med... och tack vare minnen (som jag lär få skäll från vissa över att jag ältar... jag är ledsen... det är såhär varje jul, inget jag har lyckats göra något åt än), så blir det extra jobbigt just vid jul
vore skönt att slippa från det här nångång, den dagen den glädjen

imorgon kommer busungen hit ett par dar, det ser jag fram mot =o)

musik: emerson, lake & powell - learning to fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback