rastlös

tänka sig
att det skulle bli såhär bra tillslut
efter regn kommer sol, skål!
blir tvungen att cykla tvärs över stan idag för att umgås med kompisar
tvungen? frågar du då...
ja, tvungen... för sitter jag hemma så blir jag förmodligen knäpp (are)
längtar tills praktiken kommer igång så jag har något att sysselsätta mig med på dagarna
att bara sitta stilla och för det mesta lyssna gör en tossig... åtminstone mig då
jag har förstått att de flesta andra på kursen fortfarande har en lång väg kvar innan de kommer ur sitt mörker
så min strategi att hålla tillbaka mig själv är helt rätt
det är dock en smula skoj att kunna plocka fram floskler/sanningar i rätt ögonblick under de diskussioner vi har
och det är ännu skönare att se att det jag har gjort med mig själv senaste året, enligt konstens alla regler, har varit tokrätt... nu ska jag inte glömma ni underbara människor som har stöttat mig under tiden... ert stöd har gjort processen kortare faktiskt, Tack!
så... ev så dyker en polare upp på kaffe inom någon/några timmar... och efter det så hojar jag iväg

musik: the spencer davis group - oh! pretty woman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback