sista kvällen

före sista dan på första manpoweruppdraget är det, tänk att sju veckor kan gå så fort
nästa vecka har jag semester och det behövs
de senaste veckorna sedan förra bloggen har varit minst sagt hektiska

har hjälpt flickvännen att flytta och i samma veva byggt ett rejält staket på runt hennes uteplats, så det har blivit sena kvällar och tidiga morgnar ett tag och nu är jag rejält trött

hjälpte jessica och nicke en sväng i deras flytt också när jag hade ångan uppe (ska bli mycket trevligt att hälsa på och grilla sen när ni har kommit i ordning)

annars rullar väl det mesta på i sin gilla gång, upptäcker sidor hos mig själv som jag inte trodde fanns och trivs väldigt bra med vad livet ger mig nu



musik - antiloop - in my mind


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är bara o komma vi har kommi i ordning så gott de går ;)

Postat av: Mari

Känner du ett TILL par som heter Jessica & Nicke!! Haha, va coolt! Skönt o se att det rullar på...hör av dig om du e sugen på stan...



Kram!

2008-08-24 @ 10:55:24
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Mari

...o hon heter dessutom Karlsson hon med - hur stor e chansen på det då...Hehehe!



-ursäkta fröken Karlsson om det verkar som jag pratar förbi dig, inte meningen-

2008-08-24 @ 10:57:37
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Jessica

haha nääe, det e lugnt faktiskt..

lite komiskt faktiskt =)

2008-09-11 @ 20:25:30
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback