mycket nu

händer det i mitt liv
utöver nya jobbet så har jag tagit tag i en del annat
brottas med mig själv en hel del
omvärderar beslut jag har tagit

i mångt och mycket handlar det om att sluta älta det som har varit och gå vidare från nu
se mig själv med nya ögon och inte förneka den jag faktiskt är

har bestämt mig för att i sinom tid ta kontakt med mamma igen
vi kanske inte kommer att bli mor och son igen
men vi bör ju åtminstone kunna vara i närheten av varandra utan att vara som hund och katt

på jobbet försöker jag att inte halka in på det förrädiska spåret med skitsnack
jag gillar inte skitsnack
så varför ska då jag prata illa om andra
oavsett vad jag tycker om olika personer

snart är det helg igen och det kommer att bli skönt att bara få vara

musik - pink floyd - money

Kommentarer
Postat av: Jessica

Futtigt! Jag vill mä ha åska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback